۱۳۸۹ خرداد ۱۱, سه‌شنبه

فرمانداربابل برتوسعه حمل ونقل عمومي تاكيدكرد

يدا... افشارمقدم فرمانداربابل برلزوم توسعه حمل و نقل عمومي دراين شهرستان تاكيدكرد.به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهربابل درجريان بازديد سرزده مهندس حسيني مديركل دفترشهري و شوراهاي استانداري مازندران ورئيس شوراي سازمان اتوبوسراني بابل وفرمانداربابل ازسازمان اتوبوسراني بابل و حومه، فرمانداربابل باابرازقدرداني وتقدير ازتلاش اين سازمان درارائه خدمات مطلوب به شهروندان بابل برلزوم سرويس دهي بهتربه شهروندان تاكيدورزيد.
فرمانداربابل اتخاذ راهكارهاي جديد درتوسعه ناوگان حمل ونقل درون شهري رايك ضرورت اجتناب ناپذيراعلام كرد.
حميدرضافاضلي مديرعامل سازمان اتوبوسراني بابل و حومه نيز درگزارشي اعلام كرد درحال حاضر سازمان اتوبوسراني بابل با 60 دستگاه اتوبوس و7 دستگاه ميني بوس روزانه بيش از 60 هزارنفررا درشهرجابجا مي نمايد.