۱۳۸۹ تیر ۷, دوشنبه

پرده برداری از تابلو اولین جانبازشهید در بابل




ازتمثال خضراله خدیش اولین جانباز شهید شهرستان بابل پرده برداری شد .
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهربابل این مطلب را مهندس امیر اولیایی رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهربابل بیان داشت و افزود: خضراله خدیش که از دلاوران جنگهای نامنظم و همرزم شهید چمران میباشد در سال 1362 درجبهه های حق علیه کفرمجروح شد که سرانجام درسال 1372 پس از تحمل سالها درد ورنج به درجه رفیع شهادت نایل آمد
وی ادامه داد: ازآنجائیکه ایشان اولین جانبازشهید شهرستان بابل بوده اند با تصویب شورای اسلامی شهربابل تمثال این شهید در میدان باغ فردوس بابل نصب گردید .
مهندس اولیایی افزود: تمثال سرداران شهید بابل نیز قبلا در نقاط مختلف شهربابل نصب گردید
وی یادآورشد در کمیسیون شورای نامگذاری شهربابل نیز تا کنون بیش از 1000 کوچه و خیابان بنام شهدا و جانبازان نامگذاری شده است ودر میادین و خیابانها و کوچه های جدیدالاحداث نام شهدا در اولویت میباشد