اسکندرمسافری :
بمنظور خدمات رسانی بیشتربه مردم ،شهرداری بابل 2منطقه ای خواهدشد
باافزایش مساحت و جمعیت ، شهرداری بابل 2 منطقه خواهد شد .به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهربابل این مطلب را مهندس اسکندر مسافری رئیس کمیسیون طرح ریزی وبرنامه ریزی شهری شورای اسلامی شهربابل عنوان کرد و افزود: با وسیع شدن مساحت شهر بابل بر اساس آخرین نقشه های طرح جامع و تفصیلی و عدم خدمات دهی بموقع و بهنگام شهرداری بابل به کل محدوده ودرنهایت به شهروندان برای جبران آن چاره ای جز چند منطقه ای کردن مجموعه خدمات موظفی شهرداری نبوده است
مهندس مسافری افزود :از آنجائیکه اساس منطقه ای شدن هرشهرداری مستلزم داشتن توجیح فنی –خدماتی – اقتصادی – اجتماعی – سیاسی و فرهنگی بوده است نسبت به تهیه همه موارد و از جمله تهیه نقشه ای که شامل موارد فوق بوده است اقدام و پس از تصویب ، از طریق استانداری مازندران به وزارت محترم کشور ارسال گردید که بزودی به شورای اسلامی شهر و شهرداری دو منطقه ای شدن ابلاغ خواهد شد
مهندس مسافری مرزبین منطقه 1 ومنطقه 2 از سمت جنوب به شمال شهرعنوان کرد وافزود: درمنطقه 1 حدود اربعه مشخص به مساحت حدود 1593 هکتار با جمعیتی بالغ بر 110753 نفر و با تعداد کل مغازه 5942 باب وتعداد بلوکهای آماری 27301 واحد و تعداد 48 مرکز آموزشی به مساحت حدود 259800 مترمربع و مساحت کل فضای سبز بالغ بر 221542 مترمربع و تعداد 30 اداره و در مجموع در 11 محله میباشد .
در منطقه 2 با حدود اربعه مشخص به مساحت حدود 110885 هکتار با جمعیتی بالغ بر 110885 نفر با تعداد کل مغازه 4417باب و تعداد کل بلوکهای آماری 36359 واحد و تعداد 59 مرکز آموزشی به مساحت حدود 372684 مترمربع و مساحت کل فضای سبز بالغ بر 84893مترمربع و تعداد 21 اداره ودر مجموع در 11 محله میباشد .
رئیس کمیسیون طرح ریزی و برنامه ریزی شهری شورای اسلامی شهربابل یادآورشد درحال حاضر شورای اسلامی وشهرداری بابل در حال فراهم نمودن مقدمات کارهی اداری – تهیه چارت سازمانی و تعیین مکان شهرداری منطقه می باشند که ان شالله پس از تهیه مقدمات نسبت به تعیین شهردار منطقه اقدام خواهد شد .
مسافری در خاتمه تاکید کرد : 2 منطقه ای شدن شهرداری بابل هدفی جز خدمات رسانی بهتر و سهلتر در تمامی زمینه هائی که در وظیفه شهرداری اعم از صدور پروانه ساختمانی ،خدمات شهرورفت و روب و عملکردهای عمرانی و...نمی باشد لذا انتظار میرود دراین مورد همکاری لازم را معمول داشته و شورای اسلامی شهر را در اجرای بهترو سریعتر آن یاری نمایند
سيدعلي رحيمائي
بمنظور خدمات رسانی بیشتربه مردم ،شهرداری بابل 2منطقه ای خواهدشد
باافزایش مساحت و جمعیت ، شهرداری بابل 2 منطقه خواهد شد .به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهربابل این مطلب را مهندس اسکندر مسافری رئیس کمیسیون طرح ریزی وبرنامه ریزی شهری شورای اسلامی شهربابل عنوان کرد و افزود: با وسیع شدن مساحت شهر بابل بر اساس آخرین نقشه های طرح جامع و تفصیلی و عدم خدمات دهی بموقع و بهنگام شهرداری بابل به کل محدوده ودرنهایت به شهروندان برای جبران آن چاره ای جز چند منطقه ای کردن مجموعه خدمات موظفی شهرداری نبوده است
مهندس مسافری افزود :از آنجائیکه اساس منطقه ای شدن هرشهرداری مستلزم داشتن توجیح فنی –خدماتی – اقتصادی – اجتماعی – سیاسی و فرهنگی بوده است نسبت به تهیه همه موارد و از جمله تهیه نقشه ای که شامل موارد فوق بوده است اقدام و پس از تصویب ، از طریق استانداری مازندران به وزارت محترم کشور ارسال گردید که بزودی به شورای اسلامی شهر و شهرداری دو منطقه ای شدن ابلاغ خواهد شد
مهندس مسافری مرزبین منطقه 1 ومنطقه 2 از سمت جنوب به شمال شهرعنوان کرد وافزود: درمنطقه 1 حدود اربعه مشخص به مساحت حدود 1593 هکتار با جمعیتی بالغ بر 110753 نفر و با تعداد کل مغازه 5942 باب وتعداد بلوکهای آماری 27301 واحد و تعداد 48 مرکز آموزشی به مساحت حدود 259800 مترمربع و مساحت کل فضای سبز بالغ بر 221542 مترمربع و تعداد 30 اداره و در مجموع در 11 محله میباشد .
در منطقه 2 با حدود اربعه مشخص به مساحت حدود 110885 هکتار با جمعیتی بالغ بر 110885 نفر با تعداد کل مغازه 4417باب و تعداد کل بلوکهای آماری 36359 واحد و تعداد 59 مرکز آموزشی به مساحت حدود 372684 مترمربع و مساحت کل فضای سبز بالغ بر 84893مترمربع و تعداد 21 اداره ودر مجموع در 11 محله میباشد .
رئیس کمیسیون طرح ریزی و برنامه ریزی شهری شورای اسلامی شهربابل یادآورشد درحال حاضر شورای اسلامی وشهرداری بابل در حال فراهم نمودن مقدمات کارهی اداری – تهیه چارت سازمانی و تعیین مکان شهرداری منطقه می باشند که ان شالله پس از تهیه مقدمات نسبت به تعیین شهردار منطقه اقدام خواهد شد .
مسافری در خاتمه تاکید کرد : 2 منطقه ای شدن شهرداری بابل هدفی جز خدمات رسانی بهتر و سهلتر در تمامی زمینه هائی که در وظیفه شهرداری اعم از صدور پروانه ساختمانی ،خدمات شهرورفت و روب و عملکردهای عمرانی و...نمی باشد لذا انتظار میرود دراین مورد همکاری لازم را معمول داشته و شورای اسلامی شهر را در اجرای بهترو سریعتر آن یاری نمایند
سيدعلي رحيمائي