۱۳۸۹ مرداد ۳۰, شنبه

اختصاص 500 میلیون ریال اعتبار به سازمان اتوبوسرانی بابل جهت خدمت رسانی بیشتر به نمازگزاران جمعه

اختصاص 500 میلیون ریال اعتبار به سازمان اتوبوسرانی بابل جهت خدمت رسانی بیشتر به نمازگزاران جمعه

برای بر پایی مطلوب نمازجمعه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد .به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهربابل این مطلب را دکتر حسن فلاح رئیس شورای اسلامی شهربابل در دیدار با اعضای ستاد نمازجمعه شهرستان بابل بیان داشت و افزود: جادارد از اعضای ستاد نمازجمعه بابل بویژه فاضلی مدیر عامل سازمان اوتوبوسرانی بابل که فعالیتهایش بصورت ویژه در برگزاری نمازجمعه بابل مشهوداست تشکروقدرانی شورای اسلامی شهربابل را اعلام نمایم .
درادامه جلسه سید حسین سعادتمند مسئول ستاد برگزاری نمازجمعه بابل نیز در سخنانی گفت: تعاملی که بین ستاد نمازجمعه و شورای اسلامی شهربابل وجود دارد باعث شده تا همواره بسیاری از مشکلات این ستاد در بر پایی با شکوه آیین نمازجمعه بابل گردد
وی افزود: اعضای شورای شهر با در نظر گرفتن اهمیت امر ولایت وامامت حداکثر همکاری را بااعضای ستاد نمازجمعه داشته تمهیدات لازم برای تردد شهروندان اندیشیده اند که انصافا سازمان اتوبوسرانی در امر جابجایی نمازگزاران بسیار دلسوزانه اقدام می نماید که از مساعدت مدیرعامل و تمامی رانندگان خدوم سازمان اتوبوسرانی بابل تقدیر می نمایم
سعادتمند استقبال کمی و کیفی از نمازجمعه بابل از جهات مختلف را در سایه ارتباط و همکاری مستمر شورای اسلامی شهر با ستاد نمازجمعه بابل بیان داشت .
آنگاه حمیدرضا فاضلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بابل و عضوشورای مرکزی ستاد نمازجمعه شهرستان بابل نیز در سخنانی از کمک مالی که تا کنون به اتوبوسرانی شده قدردانی کردواز آنجائیکه جمعیت نمازگزاران بسیار زیاد می باشد و سازمان هم گاهی اوقات بخصوص ماه مبارک رمضان تمامی اتوبوس ومینی بوس خودرا بسیج می نماید و انصافا استقبال شهروندان بابلی از نمازجمعه بسیار عالی است که ضمن قدردانی از مردم مومن وولایتمدار بابل جادارد از همکاران و رانندگان بخش خصوصی که با آگاهی و علاقه دراین امر مهم شرکت می نمایند تشکر نمایم.
وی همچنین از امام جمعه محترم بابل و اعضای محترم شورای اسلامی شهربابل وشهردارمحترم که همواره حمل و نقل عمومی را مورد حمایت قرارداده اند تقدیر نمود
فاضلی یادآورشد : در هفته های عادی 30 الی 35 دستگاه اتوبوس جمعیت نمازگزاران را جابجا میکند که در ایام ماه رمضان به بیش از 50 دستگاه اتوبوس میرسد
وی از شورای اسلامی شهر و شهرداربابل خواست تا کمکهای خویش به سازمان اتوبوسرانی را استمراردهند
درادامه جلسه پس از اظهارات مهندس مسافری ،مهندس اولیایی ،مهندس طیبی ،مهندس علی نیا وحاج فرامرز ابوالحسنی که بر ضرورت همکاری بیشتر با ستاد نمازجمعه بابل تاکید داشتند مهندس پارسامهرشهرداربابل نیز در این جلسه با تقدیر از زحمات اعضای ستاد نمازجمعه وبویژه فاضلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بابل بااختصاص اعتبار 500 میلیون ریال از اعتبارات شهرداری بابل به سازمان اتوبوسرانی بابل جهت ایجاد رفاه بیشتر نمازگزاران و جابجایی آنان پیشنهاد خویش را ارائه که عینا به تصویب رسید