بیش از 15 هزار نفر از جشن بزرگ گل نرگس شورای اسلامی شهر و شهرداری بابل استقبال نمودند
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهربابل درمراسم جشن بزرگ گل نرگس که به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری بابل و سازمانهای وابسته برگزارشد هنرمندان صدا وسیماکشور و استان مازندران به اجرای برنامه پرداختند
دراین مراسم که اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین و شهرداربابل حضورداشتند دکترحسن فلاح رئیس شورای اسلامی شهر بابل درسخنان کوتاهی باتبریک خجسته ایام میلاد حضرت ولی عصر(عج) هدف از برگزاری این جشن را ایجاد نشا ط و شادمانی درمردم بواسطه میلاد حضرت قائم (عج) بیان کرد .
این مراسم بزرگ که در بلوار ساحلی بابل برگزارشدبااستقبال بی نظیر شهروندان مواجه گردید