۱۳۸۹ تیر ۲۴, پنجشنبه

بابل به استقبال جشن باشکوه نیمه شعبان میرود

رئیس کمیسیون اجتماعی فرهنگی شورای شهربابل
بابل به استقبال جشن باشکوه نیمه شعبان میرود

شهربابل آماده استقبال از جشن نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی موعود(عج) میشود به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بابل این مطلب را مهندس امیر اولیایی رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهربابل درجلسه شورای فرهنگ شهروندی عنوان کرد و گفت : امسال با هماهنگی شورای اسلامی شهر بابل ، شهرداری بابل و سازمانهای آتش نشانی ، اتوبوسرانی و تاکسیرانی نسبت به نصب بنر و آذین بندی خیابانها و میادین شهر وورودیها، چراغانی میادین ،برپایی ایستگاه صلواتی ،نورافشانی در شب نیمه شعبان و...اقدام خواهدشد
اولیایی برپایی جشن بزرگ در بلوار ساحلی بابل با حضور هنرمندان صدا و سیما استان و کشور واجرای برنامه های شاد و مسابقه و سرگرمی را از دیگر برنامه شورای فرهنگ شهروندی بیان داشت .