
فرامرزابوالحسنی:
ازهمه بانوان بابلی بعلت تاخیر دراجرا و افتتاح پارک عذرخواهی میکنم
درپی دعوت رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهربابل از معاونت امورعمرانی استانداری مازندران جنا آقای مهندس هاشمی ومدیرکل دفترفنی استانداری مازندران جناب آقای مهندس رازجویان ومدیرکل دفتر اموربانوان استانداری مازندران سرکارخانم شرف الدین ، فرماندار،شهردارو معاونین شهرداری و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهربابل از پارک دردست احداث بانوان بابل بازدید بعمل آمدکه برای حل مشکلات این پروژه وسرعت بخشی و تامین اعتبارات لازم گزارشی از سوی شهردارارائه گردید .
همچنین آقای ابوالحسنی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهربابل اعلام داشت : بانوان برای تفرج وتفریح نیاز به یک فضای سالم و راحت تری دارند که درحال حاضر درپارک نوشیروانی زنان و مردان بصورت مختلط به ورزش و نرمش می پردازند که چندان مناسب میست .
پارک بانوان که از ابتدای شورای دوره سوم به همت همه اعضای شورای اسلامی شهر در دستورکار شهرداری بابل قرارگرفت بااعتباری بالغ بر400 میلیون تومان درسال 87 آغاز و کلنگ آن به زمین زده شد که متاسفانه سرعت قابل قبولی رانداشت و فازاول آن تازه به اتمام رسیده است درصورتیکه شخصا قول داده بودم پیگیری جدی خواهیم کرد تا درشهریور 89 به بهره برداری برسد که این امر محقق نمی شود واز همین فرصت از همه بانوان بابلی عذر خواهی میکنم اگرچه مشکلات ازقبیل مطالعات از سوی مشاور وعدم نظارت دقیق شهرداری ، نرسیدن اعتبارات دولتی و ...دلایل تاخیر این پروژه است
ابوالحسنی گفت: اما هدف از دعوت از معاونت محترم عمرانی استانداری مازندران و مدیران کل دفتر فنی و دفتر بانوان استانداری بخاطر همین بوده تااین پروژه دربسته فرهنگی جز مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به مازندران قرارگیرد .
ابوالحسنی همچنین اضافه کرد برای فاز دوم و تکمیل این پروژه مبلغ 800 میلیون تومان اعتبار لازم است که از منابع داخلی شهرداری امکان آن وجود ندارد که نیاز شدید به اعتبارات دولتی نیز میباشد
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهربابل همچنین درخاتمه گفت: با پایان یافتن بوستان بانوان چهره منطقه نیز دگرگون میشود البته برای بخش فضای سبز –پارک متی کلا- بلوار ساحلی –پارک جنگلی دردستور کار شهرداری برای تکمیل و راه اندازی قرار دارد .
ازهمه بانوان بابلی بعلت تاخیر دراجرا و افتتاح پارک عذرخواهی میکنم
درپی دعوت رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهربابل از معاونت امورعمرانی استانداری مازندران جنا آقای مهندس هاشمی ومدیرکل دفترفنی استانداری مازندران جناب آقای مهندس رازجویان ومدیرکل دفتر اموربانوان استانداری مازندران سرکارخانم شرف الدین ، فرماندار،شهردارو معاونین شهرداری و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهربابل از پارک دردست احداث بانوان بابل بازدید بعمل آمدکه برای حل مشکلات این پروژه وسرعت بخشی و تامین اعتبارات لازم گزارشی از سوی شهردارارائه گردید .
همچنین آقای ابوالحسنی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهربابل اعلام داشت : بانوان برای تفرج وتفریح نیاز به یک فضای سالم و راحت تری دارند که درحال حاضر درپارک نوشیروانی زنان و مردان بصورت مختلط به ورزش و نرمش می پردازند که چندان مناسب میست .
پارک بانوان که از ابتدای شورای دوره سوم به همت همه اعضای شورای اسلامی شهر در دستورکار شهرداری بابل قرارگرفت بااعتباری بالغ بر400 میلیون تومان درسال 87 آغاز و کلنگ آن به زمین زده شد که متاسفانه سرعت قابل قبولی رانداشت و فازاول آن تازه به اتمام رسیده است درصورتیکه شخصا قول داده بودم پیگیری جدی خواهیم کرد تا درشهریور 89 به بهره برداری برسد که این امر محقق نمی شود واز همین فرصت از همه بانوان بابلی عذر خواهی میکنم اگرچه مشکلات ازقبیل مطالعات از سوی مشاور وعدم نظارت دقیق شهرداری ، نرسیدن اعتبارات دولتی و ...دلایل تاخیر این پروژه است
ابوالحسنی گفت: اما هدف از دعوت از معاونت محترم عمرانی استانداری مازندران و مدیران کل دفتر فنی و دفتر بانوان استانداری بخاطر همین بوده تااین پروژه دربسته فرهنگی جز مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به مازندران قرارگیرد .
ابوالحسنی همچنین اضافه کرد برای فاز دوم و تکمیل این پروژه مبلغ 800 میلیون تومان اعتبار لازم است که از منابع داخلی شهرداری امکان آن وجود ندارد که نیاز شدید به اعتبارات دولتی نیز میباشد
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهربابل همچنین درخاتمه گفت: با پایان یافتن بوستان بانوان چهره منطقه نیز دگرگون میشود البته برای بخش فضای سبز –پارک متی کلا- بلوار ساحلی –پارک جنگلی دردستور کار شهرداری برای تکمیل و راه اندازی قرار دارد .