حسین ساویز دربابل :
سازمان اتوبوسرانی بابل دربخش خصوصی سازی بعنوان الگو برتر کشوراست .
8000 هزار دستگاه اتوبوس تا پایان سال به ظرفیت حمل و نقل درون شهری کشور افزوده میشود.به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهربابل این مطلب را حسین ساویز رئیس اتحادیه اتوبوسرانی کشوردربابل بیان کرد وافزود : براساس سیاست دولت بایستی تا پایان سال 90بیش از 60 درصد اتوبوسهای کشور به بخش خصوصی واگذار شود که در حال حاضر تنها 40 درصد به موفقیت رسیده ایم
ساویز یادآورشد خوشبختانه سازمان اتوبوسرانی بابل درحال حاضر 95 درصد اتوبوس های خود را به بخش خصوصی واگذار نموده است که نشان از مدیریت و توانمندی آقای فاضلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بابل است .
وی ادامه داد: درهمین راستا و به منظور رسیدن به اهداف دولت محترم در ارتباط با خصوصی سازی کمیته خصوصی سازی در اتحادیه اتوبوسرانی کشور فعال گردید که آقای فاضلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بابل و حومه نیز بعنوان عضو این کمیته انتخاب شده که امیدواریم با توجه به تصمیماتی که دراین کمیته گرفته میشود در آینده بسیار نزدیک به اهداف دولت برسیم .
حسین ساویز ادامه داد: یکی از تلاشهای اتحادیه اتوبوسرانی کشور دستیابی به 75 درصد ظرفیت حمل و نقل درون شهری شهرهاست که دراین راستا قرار شده تا مهرماه امسال 3000 دستگاه اتوبوس از طریق دولت و سازمان شهرداری های کشور بین اتوبوسرانی ها توزیع شودوتاپایان سال این رقم به 5000 دستگاه اتوبوس دیگر نیز واگذار میشود.
رئیس اتحادیه اتوبوسرانی کشور ادامه داد: اتحادیه متولی اجرای سیاستهای کلی نظام در بخش ساماندهی حمل و نقل درون شهری کشور بیان کرد و گفت: انتظارمااینست که مدیران عامل اتوبوسرانی های کشور همواره اقدامات وتلاشهای سازمانهایشان را به مردم اطلاع رسانی نمایند
وی افزود: تقویت روابط عمومی های سازمانهای اتوبوسرانی های کشور از جمله اهداف این اتحادیه در سالجاری است و امیدواریم امسال اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی اتوبوسرانی های کشور برگزارشود تا جریان اطلاع رسانی در سازمانهای اتوبوسرانی کشور فعال تر شود.
وی تاکید کرد روابط عمومی ها نقش مهمی در اطلاع رسانی به مردم و انتقال تجربیات دارند .
حسین ساویز رئیس اتحادیه اتوسرانی کشور درخاتمه گفت: با توجه به سوابق و بازدید حضوری از سازمانهای اتوبوسرانی مازندران ، سازمان اتوبوسرانی بابل از نظر سیستم اداری ، نظم وانضباط و برنامه های اجرایی بعنوان سازمان برتر در استان بوده و سیاست خصوصی سازی آن در کشور برای سایر سازمانها یک الگو میباشد .
دردنباله این دیدار یکروزه حمیدرضا فاضلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بابل و حومه از مساعدت و کمک و همراهی آقای ساویز رئیس اتحادیه اتوبوسرانی کشور تقدیر نمود و افزود: تمامی سعی و تلاش سازمان اتوبوسرانی بابل کسب رضایت شهروندان است و برای این امر تمامی سیاستهای ما اعتمادسازی است.
فاضلی ازراه اندازی سامانه پیام کوتاه به شماره 1000003121441در عید مبعث اشاره کرد و گفت : این سامانه آماده دریافت کلیه انتقادات و پیشنهادت شهروندان میباشد و به تمامی پیامهای رسیده شخصا رسیدگی و اعلام نتیجه میگردد
سازمان اتوبوسرانی بابل دربخش خصوصی سازی بعنوان الگو برتر کشوراست .
8000 هزار دستگاه اتوبوس تا پایان سال به ظرفیت حمل و نقل درون شهری کشور افزوده میشود.به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهربابل این مطلب را حسین ساویز رئیس اتحادیه اتوبوسرانی کشوردربابل بیان کرد وافزود : براساس سیاست دولت بایستی تا پایان سال 90بیش از 60 درصد اتوبوسهای کشور به بخش خصوصی واگذار شود که در حال حاضر تنها 40 درصد به موفقیت رسیده ایم
ساویز یادآورشد خوشبختانه سازمان اتوبوسرانی بابل درحال حاضر 95 درصد اتوبوس های خود را به بخش خصوصی واگذار نموده است که نشان از مدیریت و توانمندی آقای فاضلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بابل است .
وی ادامه داد: درهمین راستا و به منظور رسیدن به اهداف دولت محترم در ارتباط با خصوصی سازی کمیته خصوصی سازی در اتحادیه اتوبوسرانی کشور فعال گردید که آقای فاضلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بابل و حومه نیز بعنوان عضو این کمیته انتخاب شده که امیدواریم با توجه به تصمیماتی که دراین کمیته گرفته میشود در آینده بسیار نزدیک به اهداف دولت برسیم .
حسین ساویز ادامه داد: یکی از تلاشهای اتحادیه اتوبوسرانی کشور دستیابی به 75 درصد ظرفیت حمل و نقل درون شهری شهرهاست که دراین راستا قرار شده تا مهرماه امسال 3000 دستگاه اتوبوس از طریق دولت و سازمان شهرداری های کشور بین اتوبوسرانی ها توزیع شودوتاپایان سال این رقم به 5000 دستگاه اتوبوس دیگر نیز واگذار میشود.
رئیس اتحادیه اتوبوسرانی کشور ادامه داد: اتحادیه متولی اجرای سیاستهای کلی نظام در بخش ساماندهی حمل و نقل درون شهری کشور بیان کرد و گفت: انتظارمااینست که مدیران عامل اتوبوسرانی های کشور همواره اقدامات وتلاشهای سازمانهایشان را به مردم اطلاع رسانی نمایند
وی افزود: تقویت روابط عمومی های سازمانهای اتوبوسرانی های کشور از جمله اهداف این اتحادیه در سالجاری است و امیدواریم امسال اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی اتوبوسرانی های کشور برگزارشود تا جریان اطلاع رسانی در سازمانهای اتوبوسرانی کشور فعال تر شود.
وی تاکید کرد روابط عمومی ها نقش مهمی در اطلاع رسانی به مردم و انتقال تجربیات دارند .
حسین ساویز رئیس اتحادیه اتوسرانی کشور درخاتمه گفت: با توجه به سوابق و بازدید حضوری از سازمانهای اتوبوسرانی مازندران ، سازمان اتوبوسرانی بابل از نظر سیستم اداری ، نظم وانضباط و برنامه های اجرایی بعنوان سازمان برتر در استان بوده و سیاست خصوصی سازی آن در کشور برای سایر سازمانها یک الگو میباشد .
دردنباله این دیدار یکروزه حمیدرضا فاضلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بابل و حومه از مساعدت و کمک و همراهی آقای ساویز رئیس اتحادیه اتوبوسرانی کشور تقدیر نمود و افزود: تمامی سعی و تلاش سازمان اتوبوسرانی بابل کسب رضایت شهروندان است و برای این امر تمامی سیاستهای ما اعتمادسازی است.
فاضلی ازراه اندازی سامانه پیام کوتاه به شماره 1000003121441در عید مبعث اشاره کرد و گفت : این سامانه آماده دریافت کلیه انتقادات و پیشنهادت شهروندان میباشد و به تمامی پیامهای رسیده شخصا رسیدگی و اعلام نتیجه میگردد