
شهر بازي بابل تعطيل شد
ساري -رييس کميسيون فني و عمراني شوراي اسلامي شهر بابل اعلام کرد: گراني قميت بليت ورودي نداشتن گواهي استاندارد تجهيزات و دستگاههاي موجود ، شهر بازي بابل را به تعطيلي کشاند.
.
"سيف الله علي نيا" روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا تصريح کرد: ادامه فعاليت شهر بازي بابل که در محلي به مساحت بيش از يک هکتار از پارک نوشيرواني احداث شده است به دليل شفاف نبودن قرارداد و سهل انگاري شهرداري و نيز تخلفات پيمانکار در عدم رعايت مفاد قرارداد وگواهي استاندارد ،جان شهروندان بابلي و گردشگران را به مخاطره جدي .انداخته بود و به همين دليل مي بايد تا حل اين مسايل تعطيل اعلام مي شد وي ادامه داد: با پيگيري هاي شوراي اسلامي شهر بابل اين مرکز تفريحي تعطيل شد و اعلام گرديد که واگذاري زمين براي ايجاد يک محل تفريحي بي خطر و استاندارد وعرضه خدمات ارزان قيمت ومناسب به شهروندان بود که اين امر محقق نشده است. به گفته علي نيا شوراي اسلامي شهر بابل که وظيفه نظارت بر امورات شهري را برعهده دارد عليرغم تذکر در چند مرحله به پيمانکار و مکاتبه با شهرداري و عدم توجه به هشدار ها در نهايت شهر بازي به دليل حفظ منافع عمومي و ايجاد امنيت براي شهروندان تا اطلاع ثانوي تعطيل مي باشد. رييس کميسيون فني و عمراني شوراي اسلامي شهر بابل عنوان کرد: چنانچه پيمانکار به رفع نواقص و پرداخت حق و حقوق ضايع شده شهرداري و ارايه گواهي استاندارد اقدام نمايند در اولين فرصت نسبت به بازگشايي آن اقدام خواهد شد.ک/3